Haber ve Basın Bültenleri

“Hamur Bizim İşimiz” YouTube Kanalı 1 milyon aboneye ulaştı
Türkiye’nin lider yağ markası Ülker Bizim Yağ tarafından kurulan ve hamur işine özel ilk YouTube kanalı olan “Hamur Bizim İşimiz” 1 milyon aboneyi aşarak “Hızlı Tüketim Ürünleri” kategorisinde ilk kez altın plakete sahip en büyük YouTube kanalı oldu.

SuperFresh’in “Tarımın Kadın Yıldızları” Projesi, Smarties Awards 2024 MEA’nın Altın Ödülünün Sahibi Oldu
Türkiye’nin lider dondurulmuş gıda markası SuperFresh’in, tarımda fırsat eşitliğini sağlama hedefiyle başlattığı “Tarımın Kadın Yıldızları” projesi, pazarlamanın en yaratıcı, yenilikçi ve başarılı projelerinin ödüllendirildiği Smarties Awards 2024’te “Çeşitlilik ve Kapsayıcılık” dalında MEA bölgesinde altın ödül kazandı. Başarısı ulusal ve uluslararası platformlar tarafından pek çok kez taçlandırılan Tarımın Kadın Yıldızları projesi bu ödülle birlikte, 14’üncü ödülüne ulaştı.
Devamını Oku
SuperFresh Kumpir Topları, SIAL Paris 2024’te “Yenilikçi Ürün” seçildi
Türkiye’de dondurulmuş gıdanın lider markası SuperFresh’in yenilikçi ürünü Kumpir Topları, global gıda ve içecek sektörünün en büyük fuarlarından SIAL Paris 2024’te büyük bir başarıya imza attı. Tüketici içgörüsü dikkate alınarak geliştirilen ve evde restoran deneyimini pratik şekilde sunan SuperFresh Kumpir Topları, 2 bin 500’den fazla başvurunun yapıldığı yarışmada “Yenilikçi Ürün” olarak seçildi.
Devamını Oku
Türkiye’nin “Lovemark”ı SuperFresh, ödülüyle buluştu
“Türkiye'nin Lovemark’ları 2024”araştırmasında, “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçilen SuperFresh, Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende ödülünü aldı. “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde, tüketicilerin zihninde ve kalplerinde öne çıkan başka herhangi bir marka olmaması SuperFresh’in, alanındaki yüzde 100 bilinirlik algısını da ortaya koydu.
Devamını Oku